Specialist(k)a pro e-shop a prodej charitativních předmětů
Jste připraveni spojit svou kariéru s dobrou věcí?
Hledáte smysluplnou práci, která má pozitivní dopad na životy rodin dětí s postižením?
Toužíte být součástí týmu organizace, která podporuje i profesionální růst zaměstnanců?
Chcete mít možnost podílet se na zajímavých projektech a benefičních akcích v příjemném pracovním prostředí a přátelské atmosféře?
Staňte se součástí EDOVY rodiny a pomáhejte s námi!
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista/Specialistka pro e-shop a prodej charitativních předmětů, který/á nám pomůže spravovat charitativní e-shop a rozvíjet prodej charitativních předmětů. Výtěžek z prodeje je určen na podporu rodin dětí s postižením - klientů sociální služby Raná péče EDA.
EDA je veřejně prospěšná organizace, která prostřednictvím sociální služby rané péče pomáhá a provází rodiny dětí s těžkým zrakovým a kombinovaným postižením v oblasti Prahy, Středočeského, Pardubického a Ústeckého kraje. Zastáváme názor, že odborníkem na péči o vlastní dítě má být rodič a ne instituce.
Náplní práce bude:
správa charitativního eshopu od A do Z (přidávání nových a editace stávajících produktů včetně popisu, fotografií, parametrů, úpravy vzhledu a obsahu, nastavování funkcionalit)
komunikace s dodavateli: zadávání nových zakázek, objednávky dle skladových zásob
komunikace s koncovými zákazníky, vyřizování objednávek
koordinace a aktivní účast na prodejních akcích ve firmách, které nás podporují (vánoční, velikonoční trhy) nebo na vlastních akcích (Zahradní slavnost, benefiční koncert)
koordinace brigádníka a dobrovolníků (vyřizování objednávek a doplňování skladu)
vedení skladu a pokladny e-shopu, inventury
komunikace s účetní a marketingovým týmem - účast na poradách, občasná podpora marketingového týmu (produkce focení, komunikace s grafikem, zajištění tisku, návrhy nových charitativních předmětů)
Naše očekávání:
ukončené středoškolské vzdělání
zkušenosti se správou e-shopu, výhodou je znalost práce na Shoptetu (případně vás zaučíme)
pokročilá znalost práce na PC, výhodou je využívání digitálních nástrojů (Trello, Canva aj)
výborné organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost
flexibilita
komunikační dovednosti a samostatnost
řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výhodou
Nabízíme:
hlavní pracovní poměr na úvazek 0,5 - 0,7 s nástupem dle dohody, ideálně během června/července (možný nástup i v září)
příjemné zázemí zavedené a stabilní veřejně prospěšné organizace se sídlem na Praze 4 - Chodov
nástupní mzdu ve výši 32 000 Kč hrubého při plném úvazku, roční odměny
5 týdnů dovolené a další benefity - 6 sick days ročně, 3 dny ředitelského volna, cafeterie, zaměstnanecké ceny v charitativním e-shopu, příspěvek na vzdělávání dle vlastního výběru
flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
možnost odborného vzdělávání, příležitost k růstu a realizaci vlastních nápadů
práci v motivovaném a přátelském týmu
Pokud Vás daná pozice zaujala, zašlete nám do 9. 5. 2024 strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail klara.zelenkova@eda.cz.
Uchazečům vybraným do druhého kola se ozveme s domluvou ohledně pohovorů, které proběhnou u nás v kanceláři (Filipova 2013/1, Praha 4) v první polovině května.
Zasláním životopisu uděluje odesilatel organizaci EDA cz, z. ú. souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).