Specialist(k)a pro e-shop a prodej charitativních předmětů


Jste připraveni spojit svou kariéru s dobrou věcí?

Hledáte smysluplnou práci, která má pozitivní dopad na životy rodin dětí s postižením? 

Toužíte být součástí týmu organizace, která podporuje i profesionální růst zaměstnanců? 

Chcete mít možnost podílet se na zajímavých projektech a benefičních akcích v příjemném pracovním prostředí a přátelské atmosféře? 

Staňte se součástí EDOVY rodiny a pomáhejte s námi! 

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista/Specialistka pro e-shop a prodej charitativních předmětů, který/á nám pomůže spravovat charitativní e-shop a rozvíjet prodej charitativních předmětů. Výtěžek z prodeje je určen na podporu rodin dětí s postižením - klientů sociální služby Raná péče EDA. 

EDA je veřejně prospěšná organizace, která prostřednictvím sociální služby rané péče pomáhá a provází rodiny dětí s těžkým zrakovým a kombinovaným postižením v oblasti Prahy, Středočeského, Pardubického a Ústeckého kraje. Zastáváme názor, že odborníkem na péči o vlastní dítě má být rodič a ne instituce. 

Náplní práce bude:

  • správa charitativního eshopu od A do Z (přidávání nových a editace stávajících produktů včetně popisu, fotografií, parametrů, úpravy vzhledu a obsahu, nastavování funkcionalit)

  • komunikace s dodavateli: zadávání nových zakázek, objednávky dle skladových zásob

  • komunikace s koncovými zákazníky, vyřizování objednávek 

  • koordinace a aktivní účast na prodejních akcích ve firmách, které nás podporují (vánoční, velikonoční trhy) nebo na vlastních akcích (Zahradní slavnost, benefiční koncert) 

  • koordinace brigádníka a dobrovolníků (vyřizování objednávek a doplňování skladu)

  • vedení skladu a pokladny e-shopu, inventury

  • komunikace s účetní a marketingovým týmem - účast na poradách, občasná podpora marketingového týmu (produkce focení, komunikace s grafikem, zajištění tisku, návrhy nových charitativních předmětů)

Naše očekávání:

  • ukončené středoškolské vzdělání

  • zkušenosti se správou e-shopu, výhodou je znalost práce na Shoptetu (případně vás zaučíme)

  • pokročilá znalost práce na PC, výhodou je využívání digitálních nástrojů (Trello, Canva aj)

  • výborné organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost

  • flexibilita

  • komunikační dovednosti a samostatnost

  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výhodou

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr na úvazek 0,5 - 0,7 s nástupem dle dohody, ideálně během června/července (možný nástup i v září) 

  • příjemné zázemí zavedené a stabilní veřejně prospěšné organizace se sídlem na Praze 4 - Chodov

  • nástupní mzdu ve výši 32 000 Kč hrubého při plném úvazku, roční odměny

  • 5 týdnů dovolené a další benefity - 6 sick days ročně, 3 dny ředitelského volna, cafeterie, zaměstnanecké ceny v charitativním e-shopu,  příspěvek na vzdělávání dle vlastního výběru

  • flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova 

  • možnost odborného vzdělávání, příležitost k růstu a realizaci vlastních nápadů

  • práci v motivovaném a přátelském týmu


Pokud Vás daná pozice zaujala, zašlete nám do 9. 5. 2024 strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail klara.zelenkova@eda.cz

Uchazečům vybraným do druhého kola se ozveme s domluvou ohledně pohovorů, které proběhnou u nás v kanceláři (Filipova 2013/1, Praha 4) v první polovině května.

Zasláním životopisu uděluje odesilatel organizaci EDA cz, z. ú. souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).