EDA je nezisková organizace, která prostřednictvím sociální služby rané péče pomáhá a provází rodiny dětí s těžkým zrakovým a kombinovaným postižením v oblasti Prahy, Středočeského, Pardubického a Ústeckého kraje. Zastáváme názor, že odborníkem na péči o vlastní dítě má být rodič a ne instituce.
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista/Specialistka fundraisingu, který/á nám pomůže pečovat o dárce a rozvíjet firemní i individuální fundraising.
Náplní práce bude:
spolupráce s ostatními kolegy fundraisingového týmu na tvorbě a realizaci fundraisingové strategie/plánu/cílů
oslovování a získávání nových dárců a příznivců
péče o dárce a pravidelná komunikace se svěřeným portfoliem dárců (osobně, telefonicky, prostřednictvím e-mailu a newsletteru)
tvorba a realizace dárcovských kampaní včetně vyhodnocování a reportingu
rozvoj systému péče o dárce a budování vztahů
aktivní práce s databází dárců a jejich evidence
Naše očekávání:
minimálně ukončené středoškolské vzdělání
předchozí zkušenost v oblasti fundraisingu (příp. péče o VIP klienty) a budování dlouhodobých vztahů
pokročilé znalosti práce na PC a digitálních nástrojů (Google Workspace, Trello, Canva, CRM…)
výborné vyjednávací a komunikační schopnosti včetně psaného projevu
analytické a organizační schopnosti, proaktivitu
schopnost samostatné práce, ale i týmové spolupráce
anglický jazyk na komunikativní úrovni
Hledáme někoho, kdo souzní s posláním a vizí naší organizace. Někoho, koho zajímá téma podpory rodin dětí s postižením.
V případě, že máte zkušenosti z oblasti PR a marketingu a chtěl/chtěla byste je také uplatnit, můžeme nabídnout propojení těchto pozic. V současnosti doplňujeme tým o pozice specialisty PR a marketingu a e-shop specialisty pro náš charitativní e-shop.
Nabízíme:
hlavní pracovní poměr na úvazek 0,5 - 1 s nástupem dle dohody (celý úvazek při sloučení pozic)
příjemné zázemí zavedené a stabilní neziskové organizace se sídlem na Praze 4 - Chodov
nástupní mzdu v rozmezí 33 - 38 000 Kč hrubého při plném úvazku, roční odměny
5 týdnů dovolené a další benefity - 6 sick days ročně, 3 dny ředitelského volna, cafeterie, zaměstnanecké ceny v charitativním e-shopu, příspěvek na vzdělávání dle vlastního výběru
flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova 2 dny v týdnu
možnost odborného vzdělávání, příležitost k růstu a realizaci vlastních nápadů
práci v motivovaném a přátelském týmu
Pokud Vás daná pozice zaujala, zašlete nám do 1.3. 2024 strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail klara.zelenkova@eda.cz.
Uchazečům vybraným do druhého kola se ozveme s domluvou ohledně pohovorů, které proběhnou u nás v kanceláři (Filipova 2013/1, Praha 4) v první polovině března.
Zasláním životopisu uděluje odesilatel organizaci EDA cz, z. ú. souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).